marți, 9 februarie 2010

totul s'a dus...






...M’am pus in pat….cu gandul ca voi putea adormi… crezand k pentru cateva ore…..sau poate mai putin , voi uita…..Totu se duce de rapa….scoala…. relatia mea cu ‘’D’’…totul….s’a dus…Da s’a dus asa cum a si inceput .
Au fost clipe faine petrecute impreuna…de ziua mea kiar…imi facuse o supriza impreuna cu fetele , mi’au luat cadou si o sticla de vin . Seara aceea a fost apogeul celei mai frumoase zile de nastere pe care am petrecuto vreodata , inceputa cu farsa pus de ‘’ R & L ’’ , apoi alaturi de prietenii mei de acasa….’’ S , S & co ’’. , iar seara…alaturi de colegii si prietenii mei din camin si nu numai . E adevarat k nu mai tin multe aminte din noaptea aia dar…m’am simtit foarte bine. Nu k acuma….nu k ceea e avea sa urmeze….examene grele…bineinteles picate . Am picat la tot ce se putea pica si ca totul sa fie complet , m’am despartit si de "D" . Acum trebuie sa o iau iar de la capat, sa ma gandesc doar la faptul k trebuie sami iau restantele si nimic altceva.
Dar este greu , pt k incepusem sa ma obisnuiesc cu ‘’D’’ , simteam k este ceva special in relatia asta deoarece totul s’a petrecut atat de repede knd am cunoscut'o... iar eu tocmai ce luasem hotararea de a uita de cineva , de a nu insista deoarece simteam k nu merita.Am simtit k e ceva... si k nu degeaba asa a fost sa fie ... totul a fost cu un scop , dar nu stiu care . Poate timpul imi va spune mai multe... cine stie ? poate voi ramane cu aceleasi intrebari...



'' ''
cand ? dc ? iar ?

4 comentarii:

  1. macar ce a fost a fost frumos si va mai fi frumos, stii bine ;) capul sus!

    >:D< :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Stii foarte bine ca tzin la tine si-mi esti drag asa ca te ajut cu ce pot ca sa o iei de la capat, first time cu restantele si apoi cu corazonul.Esti un luptator si trebuie sa o iei de la capat.Nu stim de ce planurile lui Dumnezeu sunt asa pentru noi dar ce e de facut e sa luptam! Te tzuc de nu te vezi :P

    RăspundețiȘtergere
  3. te iubim pisi :)) >:D<:* sloganul nostru ever ;;)
    in ciuda faptului ca..o fost ce o fost, ma chiar bucur ca ti-o placut surpriza noastra,de ziua ta...si da mi-a zis "D" ca ai spus ca o sa te fac nesimtit ca ai uitat felicitarea :)))))) asa o fost recunosc :D...mnah dar...ideea e ca, trebuie sa mai vi pe la noi...chiar daca..nah...stii tu:P
    nu am sa-ti spun sa treci peste ca stiu ca e foarte greu...trecem cam printr-o aceeasi situatie...dar invatam ..cu timpul ...o sa treaca...fiecare rana lasa urma dar ne si intareste:X si da...tre sa tragem tare acu pe ultimu drum sa luam note mari in restantze....sa fim puternici pentru invatzatura...sufleteasca si...scolara :)) :D peace man...fii sfant ;) :*

    RăspundețiȘtergere

Lasati'va totusi si numele nu dati doar "Anonim"