duminică, 16 ianuarie 2011

''W''

E Duminica 16 ianuarie 2011.
Stau in camera de camin si ma gandesc ca ar fi timpul sa postez iar,dar altceva.
Candva ziceam ca am vise ce nu'mi dau pace.S'au intamplat niste lucruri in ultima vreme ciudate,dar triste.Nu voi vorbi despre ele pentru ca nu isi au rostul.La sfatul cuiva drag m'am hotara sa postez aceste vise,sau mai bine zis ce imi mai amintesc din ele.Poate asa in timp voi ajunge sa le inteleg rostul.
Pe de alta parte s'a intamplat si lucruri bune,unele foarte bune.Cineva ''ma face'' sa scriu versuri.E drept cate o strofa dar sunt versuri.Nu ma intrebati cine e,spuneti'i...''zambet'',''EA'',''muza'',''umbra''...sau cum vreti voi.Eu ii voi spune '' xxxx'' si atat.
Voi posta aici aceste versuri.poate va plac si voua.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lasati'va totusi si numele nu dati doar "Anonim"