miercuri, 10 august 2011

Fără să vrei, fără să vezi, fără să ştii de unde,
Vine puternic, vine năvală, vine de oriunde,
N'o poţi opri, chiar de ai vrea, pentru că n'ai cum,
Fericirea te vrea, Iubirea te ia, Zâmbetul e pe'un nou drum.

Trebie să vrei, pentru că poţi
TREBUIE SĂ CREZI ÎN TINE,
Eu asta fac chiar de e greu
Mă gândesc numai la tine,
Dar mi-e uşor pentru că ţin foarte mult la tine,
Tot ce'mi doresc e că sa'ti fie bine.

Un comentariu:

  1. Imi place optimismul tau ;) Oricum ar fi, chiar daca nu e usor, mereu gasesti puterea de a vedea lucrurile cu zambetul pe buze. Te felicit pentru asta :D
    Imi permit putin sa comentez, pt ca stiu ca te ajuta :)Prima strofa e reusita din punct de vedere al rimei, dar in a doua putin scartaie. Ai repetat de 3 ori "tine" la sfarsit de vers, iar in ultimul vers e un "ca" ce nu isi are rostul. Bineinteles ca nimeni nu asteapta un nou Eminescu, dar iti spun aceste lucruri pt ca stiu ca poti. Am vazut ca poti si mai bine de atat ;) Parerea mea sincera e ca nu are rost sa te chinui cu rimele, lasa-le balta pt ca te restrang. Poti scrie poezie frumoasa si fara rima si in plus ai o mai mare libertate...poti exrpima mult mai plastic ceea ce simti.
    In orice caz, ma bucur ca nu te lasi, material ai (ma refer si la bogatia sufleteasca si la talent), asa ca de acum incolo numai bine poate sa fie. Mult spor si multa creatie :*

    RăspundețiȘtergere

Lasati'va totusi si numele nu dati doar "Anonim"