miercuri, 15 iunie 2011

Prima data...

E ciudat dar in acelasi timp frumos cum poate cineva iti schimbe viata o zi,un an,o viata.

Stau acum cu Ea si ma simt minunat.Pur si simplu nimic nu mai conteaza.

Zambetul pur si inocent e fermecator.Rade cu toata fiinta ei,ochisorii,buzele,obrajorii,intreg corpul ii salta de bucurie dar mai ales liniste.

Poate aceste lucruri sunt la baza legaturii dintre noi:linistea,increderea si compania celuilalt.

Timpul sta in loc si totusi parca zboara.Asa s-a intamplat de la inceputuri.Cand ii citeam mesajele nimic nu mai conta,opream tot si citeam.Povestile de pe blog,de asemenea.

Asteptam cu sufletul la gura sa citesc ceva nou si nu puteam sa-i spun ce mult imi placeau decat dupa multa vreme.

Acum am ajuns s-o pot strange in brate si sa-i pot intoarce toate aceste ganduri.

Asa cum pot,asa cum stiu.

Sunt foarte multe lucruri ce s-au intamplat “prima data”,probabil am sa uit din ele dar totusi am sa incerc sa enumar cateva:

Primul copac inscriptionat cu initialele noastre,prima parere sincera si profunda,primul weekend de fericire adevarata,prima data cand prezenta ei inseamna totul,prima data cand nu simt cum trece timpul,prima data cand am cantat cu cineva in brate,prima fata care are parti din mine,ma leaga atat de trecut,cat si de prezent.Pentru prima data simt ca nu mai vreau sa fiu cel de odinioara cand cantam la vioara si eram cineva.Acum sunt tot cineva,dar de data asta nu pentru mine ci pentru EA.Pentru prima data cand vorbesc singur in camera crezand ca sunt cu ea,simtindu-i prezenta.Tot pentru prima data mi s-a intamplat sa-i rostesc numele cand vorbeam cu cineva.Prima dimineata cand numele EI e primul gand rostit.

Prima plimbare cu barca,primele poze cu adevarat reusite facute de mine,prima data cand sufletul imi imbratiseaza inima,si mai sunt atatea…si atatea…coincidente…

Dar oare sunt toate acestea doar simple coincidente?

Cu siguranta NU deoarece,alaturi de EA ma simt complet intr-un intreg foarte puternic.

Impreuna putem si gasim resurse pentru a trece peste orice.Ne-am vazut unul altuia atatea fete,atatea trairi,atatea sentimente,incat,simtim ca avem nevoie unul de celalalt.

In rest,nimic nu mai conteaza.Poa’ sa treaca zile,poa’ sa treaca nopti,poa’ sa treaca luni si ani,ceea ce e intre noi,nimic,niciodata si nimeni nu va putea distruge.

Cand imi vorbeste,scrie sau ma ia in brate,imi mangaie sufletul.

Cineva zicea odata.. ,,vasi,Ea e ce-ti trebuie,EA intelege,EA stie”.

Mereu am cautat dar nu mi-am dat seama ca era sub nasul meu.

Pana la urma Ea e ,,singura care conteaza”

Un comentariu:

  1. ...prima prietenie speciala,prima privire profunda in ochii lui,prima imbratisare in care inima mi-a batut mai ciudat ca niciodata,primele ganduri sincere in toatlitate,primul concert in compania lui,prima data cand abea asteptam plimbarile de primavara-vara si...primul cadou simbolic,de suflet.multumesc >:D<

    RăspundețiȘtergere

Lasati'va totusi si numele nu dati doar "Anonim"