marți, 19 aprilie 2011

Punte spre...







"Desi era inca iarna , intr’o buna zi am cules o floare.Era minunata,mireasma ei m-a facut sa simt ceva deosebit.Simteam ca va veni primavara in sufletul meu…

Si a venit,era atata de frumoasa,delicata si gingasa incat am incercat sa am grija de ea cum pot eu mai bine.Odata am dus-o in acasa si I’am pregatit ceva frumos,deosebit.

I-a placut,a fost o seara minunata.

Am plecat si eu acasa iar ea m-a asteptat cu bunatati.Am ramas placut surprins.Era ger si vant,frigul iti ajungea pana la oase,dar ea m-a asteptat acolo.Am prezentat-o alor mei.S-au indragostit de eaJ.’’Vasi ai grija de ea ca asa floare n’ai sa avut niciodata,imi place,chiar imi place ai grija de ea ca de ochii din cap’’

Intr’o seara de ziua florilor mi’a aratat si alte flori din familia ei,erau foarte frumosi.

M-a intrebat intr-o dupamasa daca doresc sa imi faca ceva bun.A facut niste clatite delicioase…vorba aia...’’si regreti ca ai doar 10 degete’’

Am incercat s-o scot in lume, ei ii e putin frica,n-am ascultato iar intr-o seara s’a uscat.Am vrut prea mult.

De atunci am inceput sa adun alte flori, sa inteleg de ce s-a uscat floarea mea.Pana la urma am inteles.Degeaba i-am dat apa, aer,caldura,versuri,daca nu i-am dat exact ce avea nevoie.Intelegere si rabdare ca sa creasca frumos.

Incet incet semanat alte seminte pentru o noua floare,careia sa-I dau exact ce n-am stiut sa-I dau primei.

Defapt nu e o alta floare,dar acuma ii pun ingraseminte mai pretioazse.

Creste,creste minunat,imi zambeste cum n-a zambit inainte,imi povesteste cum nu mi-a povestit inainte.Eu continui sa’I ofer apa,aer,caldura doar ca acuma si putina rabdare,ascultare si iubire mai multa,mai sincera si mai pura.Stiu ca nu-I e usor sa iasa din pamant, sa rasara cum si’ar place dar munceste mult si se vede.

Zilele trecute s-au facut 2 luni de cand am cules prima floare,iar dupa ce s-a uscat si a rasarit iar,e parca mai frumoasa ca inainte.

Pe zi ce trece se inalta tot mai mult devine tot mai puternica si mai aproape de a inflori.

Imi place.

Eu sunt un biet gradinar ce isi doreste ca floarea lui sa fie cea mai frumoasa,dar din pacate ea nu-mi permite sa fie vazuta in tocmai cum creste,simt ca e frumoasa dar mi-ar place s-o vad iar.Sper ca atunci cand va inflori,sa se uite la mine si sa ma cheme s-o admir in toata splendoarea ei.Mi-e dor de ea si mi-e frica ca sa nu infloreasca in mainile altuia.Eu continui sa-I ofer tot ce am eu mai bun din mine si poate,poate,intr-o buna zi din gradinarul ce-s acum voi devein floare,alaturi de ea.’’


3 comentarii:

  1. Vasi draga...nici nu sti cata fericire emana inima mea pt tine..pt ca ai ajuns sa cunosti asemenea sentimente sublime...
    Nu pot decat sa-mi doresc ca floarea ta sa nu se mai usuce..sa continuie sa creasca in lumina ochilor tai..langa dragostea ta...in iubirea ta...si mai ales..in palmele tale.Nu-mi doresc asta doar pt ca ai fost probabil un gradinar excelent si i-ai purtat grija zi de zi ca nimic sa nu-i lipseasca...ci pentru ca meriti...eforturile tale ar merita...iar explozia de culoare si fericire cu siguranta s-ar simti.
    Si..Vasi...nu spera sa fi o floare mai frumoasa decat esti acum...ramai asa pentru ca acum stralucesti...Ai inflorit inaintea florii pe care ai crescut-o atat de frumos...esti o floare rara si deloc amara.
    Sper ca floarea pe care o cresti cu atata sarguinta..sa recunoasca intr-o zi dreptul tau la iubirea ei... felicitari:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Te atinge la suflet mesajul transmis de tine! Se vede ca iubesti aceasta "floare" foarte mult si ca esi dispus sa faci orice pentru ca ea sa "infloreasca" din nou. "Gradinarule", asculta-ti bine parintii caci ei au un al 6-lea simt atunci cand vine vorba de viitoarul copiilor, iar daca ei considera ca aceasta "floare" este cea potrivita pentru fereastra casei tale nu-ti dori sa devii si tu o floare! "Flaorea" ta are nevoie de "gradinarul" ei in continuare pentru a nu se mai ofili vreodata. Alina

    RăspundețiȘtergere
  3. Poate ar trebui sa-i oferi floricelei tale o "proptea" care s-o ajute sa creasca dreapta si frumoasa ca sa inveseleasca inimioara gradinarului care sa nu uite ca invatand din greseli stii cum sa ai mai bine grija de flori.
    Si daca isi da interesul si a plantat o samanta de soi cu rabdare si muuuuulta atentie va avea o floare mandra.

    RăspundețiȘtergere

Lasati'va totusi si numele nu dati doar "Anonim"