miercuri, 7 martie 2012

tarziu...prea tarziu...


Frumoasa esti, ai fost, vei fi,
Printesa visurilor mele,
Dorinta mea de zi cu zi,
Caci TU ESTI EA din toate cele.

Venit'ai brusc in viata mea,
La o pretrecere ratata,
Dar m'ai facut curios sa sti,
Cine esti si cum poti fi tratata.

Avut'am multe incercari,
Ca sa-ti patrund la inimioara,
Dar e mai greu cum am crezut,
Sa si raman, dar nici sa nu ma doara.

Tu vrei cu totul altceva,
Sau cel putin asa se pare,
Dar nici nu sti cum e sa pierzi,
Increderea, iubirea, totul,
Pentru lipsa de rabdare.

Regrete sunt si vor mai fi,
Ce-avem in suflet nu vom sti,
Iubire ura sau ruina,
Sentimente de rutina.

Ele nu mai au valoare,
Sunt ca painea fara sare,
Zi de zi le'avem in suflet,
Zi de zi acelasi cuget.

De-ai primi putin din mine,
Si sa ai acea rabdare,
Sufletul mi-as pune'n palme,
Al tau ar fi, fara'ntrebare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lasati'va totusi si numele nu dati doar "Anonim"